Verzenden, Retourneren & Garantie

Wanneer ontvang ik mijn eerste paar sokken?

Abonnement 
Je eerste paar sokken word de volgende dag geleverd als je voor 16:00 besteld. Bestel je in het weekend, dan kan het zijn dat de verzending een dag later toegestuurd wordt. Je ontvangt van ons altijd een track and trace link om je bestelling te volgen. Dit geldt alleen voor je eerste bestelling bij Plan-B. De maandelijkse verzending worden altijd aan het einde van de maand geleverd, zonder track and trace link. Heb je geen sokken ontvangen? Controleer dan je verzendgegevens in je account. Pas deze aan als ze niet juist zijn en/of neem contact op met onze
klantenservice zodat we je verder kunnen helpen.

 

Losse verkoop
Koop je sokken los bij Plan-B en bestel je voor 16:00, dan worden je sokken de volgende dag geleverd. Bestel je in het weekend, dan kan het zijn dat de verzending een dag later toegestuurd wordt. Je ontvangt van ons altijd een track and trace link om je bestelling te volgen.

Wanneer ontvang ik mijn maandelijkse leveringen?

Alle maandelijkse leveringen worden rond de 22e geleverd.

Mijn sokken zijn niet aangekomen, hoe kan dit?

Heb jij jouw eerste paar sokken na 10 dagen nog niet ontvangen maar kloppen je adresgegevens wel? Neem dan even contact met ons op.

Zijn je maandelijkse sokken nog niet ontvangen na de 27e, controleer dan even het volgende:

 

– Kloppen de adresgegevens, deze kun je zien en wijzigen in ‘mijn account’ op onze website.
– Had je recht op een paar sokken? Soms kan het zijn dat je net een betaling hebt gemist waardoor je in de opvolgende maand geen sokken ontvangt. Dit gebeurt wanneer jouw proefperiode de betaling voor de levering van de volgende maand overlapt. Hierdoor is dus geen geld afgeschreven en is er ook geen levering aangemaakt in ons systeem. In dit geval zal er wel op het einde van de opvolgende maand een bedrag worden afgeschreven voor de sokken die je de maand daarna ontvangt.

Hoe kan ik een retouraanvraag doen?

Voor de maandelijkse leveringen van onze sokken hanteren wij een retourbeleid waarbij iedere klant tot 30 dagen na verzending een defect product kan aangeven bij onze klantenservice via het retourformulier en daarmee een vervangend product kan aanvragen. Op gratis producten kan geen vervangend product worden aangevraagd. Lees hier meer over in onze retourvoorwaarden.

Wat als ik niet thuis ben op het moment van aflevering?

Geen zorgen. Onze sokken gaan gemakkelijk door de brievenbus. Je hoeft hier dus geen rekening mee te houden.

Worden er maandelijks extra verzendkosten gerekend voor de levering van mijn sokken?

Abonnement
Nee, al onze prijzen zijn inclusief verzendkosten. Zo zijn de kosten direct duidelijk.

 

Losse verkoop
Er worden geen maandelijkse extra kosten in rekening gebracht. Alleen bij bestelling onder de €60 betaal je eenmalig €4,95 verzendkosten.

Mijn eerste paar is niet bezorgd. Hoe kan dit en wat moet ik doen?

Wacht jij al langer dan 3 werkdagen op jou eerste paar sokken? Stuur ons dan een mailtje, dan gaan wij erachteraan voor je!

Hoe kan ik mijn actieve lidmaatschap opzeggen?

Abonnement 
We hebben het aanpassen van je lidmaatschap zo gemakkelijk mogelijk gemaakt. Geen lange, ingewikkelde procedures of onnodig contact. Binnen een paar klikken, is het geregeld.

 

Om je lidmaatschap op te zeggen, log je in op je account en ga je vervolgens naar ‘mijn abonnementen’. Hier staat nu een overzicht van jouw lidmaatschap. Klik nu op de knop ‘stop zetten’ (deze verschijnt 5 dagen na aanmelding i.v.m. de verzendperiode). Nu is het abonnement stopgezet. Leuk dat je hebt deelgenomen aan Plan-B, heractiveer je sokkenplan gemakkelijk met 1 klik op de knop.

 

Losse verkoop
Er is geen sprake van een lidmaatschap.

Naar welke landen wordt er verzonden?

Op dit moment wordt er uitsluitend naar Nederland verzonden.

Mijn eerste maandelijkse verzending is niet binnen gekomen, hoe kan dit?

 Is je eerste maandelijkse levering nog niet ontvangen na de 27e, controleer dan even het volgende:

  • Kloppen de adresgegevens, deze kun je zien en wijzigen in ‘mijn account’ op onze website.
  • Had je recht op een paar sokken? Als er geen betaling heeft plaatsgevonden op het einde van een bepaalde maand, worden er in de opvolgende maand geen sokken verstuurd. 

is van beide punten geen sprake? Neem dan even contact met ons op, dan lossen we het zo snel mogelijk op.

Wat als mijn Plan-B sokken toch afzakken?

Dan hebben we iets leuks voor jou. Een lekker verfrissend krat bier om met vrienden of familie op te drinken. Vul hier het ‘nooit-afzak-garantieformulier‘ in. Meer lezen over de Nooit-afzak-garantie van Plan-B? Klik hier.